יום ראשון, 27 בינואר 2008

זהירות בדרכים

מכירים את זה שכשאתם הולכים ברחוב ושומעים מוזיקה עם אוזניות והעולם נוטה להצטמצם לכדי אי קיום. אנשים, כבישים ומכוניות פשוט נעלמים תוך שקיעה לעולם הפנימי הזה שנוצר תוך כדי הליכה. אז מסתבר שזו תופעה שהולכת וצוברת תאוצה עד כדי כך שבמשטרת אוסטרליה שמו לב שהמספרים של אנשים המעורבים בתאונות בזמן הקשבה ל- ipod הולכים וגדלים.


כדי לקדם את המודעות שבסכנות הכרוכות בהקשבה למוזיקה ברחוב יצאה משטרת אוסטרליה בקמפיין הקריאטיבי הזה. קונספט מעולה וביצוע משובח שמדבר בשפה שגם מתחברת לכל עולם התוכן של הקהל אליו היא פונה וגם מעבירה את המסר בצורה חדה וברורה- אולי אם עוד גופים ממשלתיים יאמצו לעצמם קמפיינים שגם יושבים טוב וגם מעבירים את המסר בצורה קצת פחות "כבדה" ממה שנהוג כיום, אנחנו אשכרה נקשיב למסר שהם מנסים להעביר ולא נפסול אותו על הסף רק בגלל הגוף הבירוקרטי שעומד מאחוריו ואיך שבדרך כלל הקמפיינים שלהם נראים.


הנה עוד שתי תמונות מהקמפיין הזה...



תגובה 1:

bricky אמר/ה...

תן ללמד יופי ומוות והוא ישתכנע, זה מה שאתה אומר?
אני בעד, החלף את המין במוות בפרסומות!